Lentedrink vriendenkring

Zondag 20 maart houdt de vriendenkring na de activiteiten (vanaf 12 u. dus) hun Lentedrink!! Kom genieten van een hotdog en een glaasje bubbels of een ander lekker drankje! Tot dan!

13 maart organiseren onze jins weer een nieuwe editie van BOESPARTY!

 

Vrije plaatsen 2019-2020

Beste ouders/vrienden

Voor alle geïnteresseerden die hun kinderen aanstaande zaterdag nog willen inschrijven als nieuw lid bij ons, is hierbij het aantal vrije plekken per geboortejaar:

2013: 12
2012: 6
2011: 5
2010: 0
2009: 0
2008: 2
2007: 3
2006: 3
2005: 2
2004: 3
2003: 10
2002: 13

Hopelijk tot zaterdag!

Deel dit bericht gerust!

UPDATE INSCHRIJVINGEN

Beste ouders
 
Zoals u misschien al gemerkt hebt klopt het rekeningnummer in de bevestigingsmail van de inschrijving dit jaar niet. Dit was door wat technische problemen die normaal gezien nu opgelost zijn. Als je nu dus inschrijft, krijg je wel het juiste rekeningnummer.
 
Aan de ouders die hun kind al ingeschreven hebben, maar nog niet betaald hebben: Wij wachten eerst de inschrijvingsperiode af en sturen dan een mail naar alle leden die nog moeten betalen. Geen zorgen dus, uw kind is ingeschreven en de vraag tot betaling volgt na 14 september nog.
 
Ouders die geen bevestigingsmail krijgen: Kijk eerst even of deze toevallig niet in de lijst met spam of ongewenste mail is beland. Dit gebeurt wel vaker. Als je ook hier geen bevestigingsmail kan vinden, gelieve dan even contact op te nemen met de webmasters (webmaster@scoutshalle.be).
 
Ouders die meerdere kinderen in de scouts hebben en nog niet alle brieven aangekregen hebben, geen zorgen, ze komen eraan. We versturen deze met de post en ze zitten niet op volgorde, vandaar dus de onregelmatigheid in de verdeling.
 
Op de brief staat dat de uiterste inschrijvingsdatum 31 augustus is, maar door deze technische problemen heeft de groepsleiding beslist deze uiterste datum te verlaten naar 4 september. Zo heeft iedereen nog even tijd om rustig in te schrijven.
 
Ben je oud-leiding en wil je graag jouw kind inschrijven of heb je al (een) kind(eren) in de scouts en wil je een broertje of zusje inschrijven, gelieve dan ook ten laatste op 4 september een mail te sturen naar groepsleiding@scoutshalle.be met daarin naam, geboortedatum en gsm/email.
 
Onze oprechte excuses voor het moeilijke begin en we hopen alle huidige leden aanstaande zondag 1 september terug te zien op de overgang!
 
Scouteske groeten
De groepsleiding 19-20

FAQ Inschrijvingen

Ik wil mijn kind inschrijven en heb voorrangsrechten(broer/zus of oud leiding):

Indien u oud-leiding bent of een ander kind van u actief is binnen onze scoutsgroep krijgt uw zoon/dochter voorrang op de anderen.
Stuur indien interesse een mailtje naar groepsleiding@scoutshalle.be met daarin alle informatie van uw zoon/dochter.( Naam, voornaam, geboortedatum, adres)
Wij zetten uw kind dan op de voorranglijst en u ontvangt voor 14 september een mail terug.

Ik wil mijn kind inschrijven en heb geen voorrangsrechten :

Op 14 september leggen wij om 8 uur ‘s ochtends op de scouts een blad met daarop een tabel. In deze tabel zijn per geboortejaar de vrije plaatsen aangeduid. Op dit moment is het een kwestie van eerst is eerst… We hebben bijvoorbeeld al meegemaakt dat mensen een nachtje kampeerden voor de scouts, al is dit zeker en vast niet iets wat wij aanmoedigen. De meeste mensen zorgen wel dat ze er voor 8 uur zijn. Wij verwachten van de mensen die staan te wachten dat ze een soort ‘rijtje’ of lijst maken van wie eerst was, wie tweede enzoverder. Dit is om oneerlijkheden en dergelijke te vermijden. Deze rij mag dan om beurt zijn/haar naam op een vrije plek bij het juiste geboortejaar schrijven. Indien de plekken vol zijn, kan u nog steeds onderaan uw gegevens schrijven, voor moest er toch nog iemand afhaken.

Diezelfde dag vinden om 14 uur de echte inschrijvingen plaats, opnieuw op ons scoutsterrein. Dit wil zeggen dat we het schema van die ochtend bij ons nemen en een voor een de namen die bij de vrije plaatsen geschreven werden afroepen. Dan vragen we enkele standaardgegevens op (naam, emailadres, adres en telefoonnummer) en sturen we u een mail op met een lidnummer en wachtwoord om via onze website in te schrijven. U kan dus uiteindelijk in alle rust thuis de nodige gegevens invullen en versturen. Als dit gedaan is en de betaling gebeurd is, is uw kind officieel ingeschreven.

Wij merken elk jaar opnieuw dat er ongelooflijk veel interesse naar inschrijvingen op onze scouts, meer dan we mogen toelaten wegens onze ledenstop. Dit heeft dus als gevolg dat wij elk jaar opnieuw mensen moeten teleurstellen, hoe spijtig we dat zelf ook vinden.

OPMERKING:

Door technische problemen staat het rekeningnummer waarnaar overgeschreven fout in de mail.
Gebruik daarom het rekeningnummer dat u vindt op de brief!

Inschrijvingen 2019-2020

beste ouders
 
Hieronder wat informatie omtrent de inschrijvingen:
 
Op 14 september leggen wij om 8 uur ‘s ochtends op de scouts een blad met daarop een tabel. In deze tabel zijn per geboortejaar de vrije plaatsen aangeduid. Op dit moment is het een kwestie van eerst is eerst… We hebben bijvoorbeeld al meegemaakt dat mensen een nachtje kampeerden voor de scouts, al is dit zeker en vast niet iets wat wij aanmoedigen. De meeste mensen zorgen wel dat ze er voor 8 uur zijn. Wij verwachten van de mensen die staan te wachten dat ze een soort ‘rijtje’ of lijst maken van wie eerst was, wie tweede enzoverder. Dit is om oneerlijkheden en dergelijke te vermijden. Deze rij mag dan om beurt zijn/haar naam op een vrije plek bij het juiste geboortejaar schrijven. Indien de plekken vol zijn, kan u nog steeds onderaan uw gegevens schrijven, voor moest er toch nog iemand afhaken.
 
Diezelfde dag vinden om 14 uur de echte inschrijvingen plaats, opnieuw op ons scoutsterrein. Dit wil zeggen dat we het schema van die ochtend bij ons nemen en een voor een de namen die bij de vrije plaatsen geschreven werden afroepen. Dan vragen we enkele standaardgegevens op (naam, emailadres, adres en telefoonnummer) en sturen we u een mail op met een lidnummer en wachtwoord om via onze website in te schrijven. U kan dus uiteindelijk in alle rust thuis de nodige gegevens invullen en versturen. Als dit gedaan is en de betaling gebeurd is, is uw kind officieel ingeschreven.
 
Wij merken elk jaar opnieuw dat er ongelooflijk veel interesse naar inschrijvingen op onze scouts, meer dan we mogen toelaten wegens onze ledenstop. Dit heeft dus als gevolg dat wij elk jaar opnieuw mensen moeten teleurstellen, hoe spijtig we dat zelf ook vinden.
 
Moest u nog vragen hebben, twijfel dan niet om ons te contacteren.
 
Met vriendelijke groet,
De Groepsleiding

Scouts Halle sympathisanten

Geen lid meer of geen kinderen meer in Scouts Halle, maar toch nog geïnteresseerd om ons af en toe een handje toe te steken of uitgenodigd te worden voor onze activiteiten? Dat kan uiteraard en vinden we heel fijn.

Stuur even een mailtje naar webmaster@scoutshalle.be en vraag aan hen om u in onze sympathisantenlijst te plaatsen. Zo blijft u op de hoogte van onze activiteiten en de eventuele hulp die we erbij kunnen gebruiken.

Tot binnenkort!

 

Kampdata 2019

Beste ouders

Hierbij de kampdata en -locatie voor de kampen in 2019.
Sommige takken zijn nog volop bezig met het vastleggen van een kampterrein, dus houd dit bericht zeker in de gaten voor updates.

  • Kapoenen: 30 juni – 5 juli in Zeeland (NL)
  • Wouters: 3 juli – 10 juli in Riemst
  • Jongberen: 3 juli – 12 juli in Stavelot
  • Jonggivers: 5 juli – 15 juli in Zeewolde (NL)
  • Givers: 4 juli – 18 juli in Ansacq (FR)
  • Jins: 29 juni – 14 juli in Italië, Slovenië en Kroatië

Scouteske en naar zomervakantie verlangende groetjes van alle leiding!

Boesparty 15/3

BOOEEEHHHH

De jaarlijkse dochterfuif van Het Grote Bosgebeuren keert weer terug en dit jaar op een nieuwe locatie…
De jins van Scouts Halle presenteren:

!! BOESPARTY 2019 !!

Kom op 15 maart feesten in JK Malmejo en steun de jins hun buitenlands kamp komende zomer!

 

 

Spaghettislag givers (16/02)

Beste ouders, leden en sympathisanten 

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren de givers van Scouts Sint-Maarten Halle-Zoersel een spaghettislag om hun kamp te sponsoren. Een spaghettislag is echter niets zonder klanten om van deze overheerlijke en met liefde gemaakte spaghetti te proeven. Daarom hebben wij jullie nodig!

U kan kiezen uit spaghetti bolognaise, pasta pesto met spekjes of pasta pesto veggie voor maar 10 euro (voor leiding en kinderen is het 8 euro)! De zoetebekken onder ons kunnen voor 3 euro 3 desserten uit ons dessertenbuffet kiezen. Drank (alcoholisch en non-alcoholisch) zal rijkelijk aanwezig zijn. Dit voor de prijs van €1.5 per bonnetje.

Onze spaghettislag zal plaatsvinden in het Zonneputteke te Zoersel op zaterdag 16 februari 2019. Er zijn twee shiften waaruit u kan kiezen: 17u00 of 19u00. U kunt zich inschrijven door onderstaand formulier in te vullen en door te sturen naar givers@scoutshalle.be.

OPGELET! De inschrijving is pas compleet als u het juiste bedrag hebt overschreven op het rekeningnummer BE69 7390 1229 7678 en u een bevestigingsmail van ons hebt gekregen.